niedziela, 13 stycznia 2008

sesji czas...o_O

od jutra zaczynają sie dni sądu na Akademii...uczę się, jem, śpię i tak w kółko...
nie zapominam jednak o moim blogu i wiernych odwiedzaczach:) tak tak...to o Tobie piszę teraz:)
pracuję nad rysunkami jak tylko mam czas, ale jest go mało i nawet teraz sie śpieszę bo już czeka książka z prawa i woła mnie "Weź mnie!!!" :) boli mnie bardzo, że teraz gdy chcę rysować to nie mogę tego robić:( siła wyższa...bo tak to już jest, że trzeba się uczyć i wkuwać nikomu niepotrzebne regułki i przykłady...
styczeń i luty to jest ostra jazda bez trzymanki więc proszę o cierpliwość i abyście trzymali za mnie kciuki żeby się udało bez poprawek zaliczyć ten pierwszy semestr:)
postaram się niedługo zamieścić coś nowego:)
trzymajcie się ciepło w tym nowym roku:)
i nie zapomnijcie o kciukach:)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Niesamowite rysunki:) nie wiem jak to nazwac ale sa przepiekne:)jak ty to robisz?:PP niezle musisz sie nad tym napracowac i widac tego efekty...:) az zaniemowilam z wrazenia:D chciclabym zebys mnie tak kiedys narysowal:PP
pozdrawiam cieplutko:*:*