piątek, 21 września 2007

do komentujących

naprawdę nie wiem jak dziękować za komentarze które zostawiacie...poważnie czytanie ich motywuję mnie i to bardzo do pracy:) przynajmniej teraz JACO może troszkę odpocząć w pisaniu komentarzy dla mnie:) no ale chyba to nadrobi:)
nie no poważnie nawet nie wiecie jak mnie cieszy gdy otworzę ten blog i zobaczę chociaż jeden komentarz:) może to dla was niewiele, ale dla mnie to wiele znaczy:)
znaczy po prostu, że to co robię i rysuję się komuś podoba i to ma sens:) i od razu mam chęć na dalszą pracę:)
to wy, którzy piszecie swoje opinie, jesteście teraz moją muzą, weną i natchnieniem...zachęcacie mnie do dalszego doskonalenia się w tym...a ja teraz nie chcąc Was zawieść staram się robić coś co zaskoczy i Was i mnie...
mam tylko małą prośbę...taką malutką maluteńką, żebyście się podpisywali w swoich komentarzach...wiem, że tam jest jakiś problem z wpisywaniem jakiegoś kodu, ale chociaż na końcu komentarza i za to będę bardzo ale to bardzo wdzięczny:)
dzięki bardzo za to co jest i proszę o jeszcze:)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Pazerniak na komentarze jesteś :P. No , ale się nie nie dziwię gdyż to właśnie motywowanie przez innych powoduje że się coś chce i robi to aby kogoś zaspokoić i uzyskać od niego nowe pochlebne komentarze ;>. Oby tak dalej, aha ja jak co obserwuje by zaatakować z podwójną siłą ;].