czwartek, 16 sierpnia 2007

troszke podsumowania

no już pare prac tutaj zamieściłem:) ale co to jest podług innych lepszych ode mnie. Moje rysunki to nauka, z każdym z nich zdobywam doświadczenie i
i doskonale się w tym...cenie niezależność więc nie mam konkretnych stylów malowania, wiadomo że najlepiej mi sie rysuje ołówkiem...ale również farbami (których oczywiście tutaj nie ma ze względu na rozmiar prac i ograniczone możliwości mojego skanera) jak i wszelkiego rodzaju pisadłami czego przykładem jest ostatni SPIDERMAN i jego czarny kostium. Jeśli miałbym oceniać siebie czego bardzo nie lubię to większości się podobają rysunki które zajmowały mi najmniej czasu i pracy co nie znaczy że są dla mnie bez wartości bo każdy rysunek to kawałek mnie...każdy zawiera w sobie trud a nie rzadko i zmęczenie. Ja jednak mam własny system odnośnie wartości tych rysunków. bo wiadomo, że tylko ja mogę stwierdzić tak naprawdę ile pracy włożyłem w każdy z nich. Cieszą mnie niezmiernie Wasze opinie, które mi zostawiacie. Co prawda jest ich mało ale zawsze to coś:) Mógłbym tu umieścić je wszystkie ale nie wszystkie mi się podobają a poza tym znaczną ich część porozdawałem znajomym. Tak więc moja okrojona kolekcja powstała taką jaką jest:)
Mam tylko nadzieję, że chociaż paru osobom przypadnie do gustu to co "nabazgrałem" moimi koślawymi "ręcoma"...hehe:)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

nie no Krzysiu wypas spiderek:P

Anonimowy pisze...

No proszę ;>. Jak dla mnie bardzo dobry pomysł z tym podsumowaniem. Liczę na więcej takich a do tego troszkę o planach na przyszłość (niech ludzie wiedzą na co czekać po części ma się rozumieć). Do tego podpisy pod rysunkami to też dobra rzecz, niech mówią coś więcej np co sprawiło trudność co Ci się nie podoba co byś poprawił a czego nie byłeś w stanie. Myślałeś może nad komiksami jakimiś krótkimi z postaciami stworzonymi przez siebie do nich? Lub może jakimiś karykaturami osób?