czwartek, 13 listopada 2008

may the force be with you..

wersja kolorowa..kolorki w photoshopie dodane
daaaawno tu nic nie dodawałem:(
ale teraz powinno to się zmienić..powodów jest wiele a jednym z nich jest brak pomysłu..tak tak możecie sobie pomyśleć "przecież pisał, że ma mnóstwo niedokończonych prac", ale te prace, które kiedyś były dla mnie wyzwaniem dzisiaj nie zrobiłyby na was żadnego wrażenia a to właśnie dla was tworzę a przynajmniej staram się tworzyć coś co przykuję was do moich prac..więc staram się wymyślać zawsze coś wyjątkowego i godnego polecenia:)

tym razem jest to mistrz Yoda (gdyby ktoś nie poznał)..i przyznam szczerze, że rysunek ten był dla mnie wielkim wyzwaniem pod względem technicznym bo wiecie, że ja nie kończyłem żadnej "rysunkowej" szkoły..mam nadzieję, że mi się udało oddać chociaż cześć Potęgi Mocy:)

wersja kolorowa jest wersją nie skanowaną tylko zrobiłem zdjęcie pracy a ta czarno-biała tak jak obiecałem już jest ze skanera:)
pozdrawiam:)

9 komentarzy:

Unknown pisze...

super ! super ! super !

idz do "mam talent" :)

Kacha :) pisze...

wow...
zabiłeś mnie tą pracą...;)
jest genialna...:D:D

pamiętasz naszą ostatnią rozmowę dot. Twoich zdolności i rysunków?;>
No właśnie, w tym momencie temat jest skończony:P
Udowodniłeś, że masz "to coś" już w poprzednich pracach ale ta... pobiła wszystko:D
Bardzo dobrze sobie poradziłeś z techniką i przekazem;) Super;)

"NIECH MOC BĘDZIE Z TOBĄ" ;D;D;D;D

Anonimowy pisze...

No nareszcie moge cos nowego zobaczyc;-) no i nie powiem...spodobało mi sie:D bije od niego taki blask:) powodzenia przy tworzeniu nastpenych dziel sztuki:)

gonia pisze...

świetna nowa praca:) pełen podziw:) użyłeś swoich mocy....hehe pozdr

Anonimowy pisze...

super galeria cała, blog sie czyta z wielkim zaciekawieniem, trafiłam tu poprzez rysuj.pl

TWOJA PASJA ........
jesteś wielkim człowiekiem:)

karooo pisze...

hmm no po tak długiej przerwie- z rysunkami ruszyłeś pełną parą:)
tą pracą zawyżyłeś sobie poprzeczkę jeszcze wyżej :) także nie tak łatwo będzie mnie zaskoczyć. doceniam jednak to co robisz, bo robisz to... świetnie :)nie mam absolutnie do czego się przyczepić. Wspaniały światłocień :* No i w końcu udało Ci się odwzorować prawidłowo dłonie, paznokcie. Oczy-.... w każdej Twojej pracy... jest zachowana głębia...prawidłowo zaznaczasz rysy twarzy, co nie daje sztucznego efektu.
Wersja pokolorowana...
szczerze nie podoba mi się... jest ciekawa- to fakt, ale to nie jest to... kolory dobrane super... wolałabym jednak, aby nie była to zasługa photoshopa...może jakieś pastele olejne? :*:*:*<3

Anonimowy pisze...

och i ten jego wzrok ;> strach się bać, bo jak prawdziwy wygląda:))
kolejna świetna praca mężu!

Anonimowy pisze...

No stary nie powiem, praca pierwsza klasa :). Bardzo mi się podobają kolory dodane w PS, wyglądają bardzo naturalnie ;>. Nie ma co szkolisz się powoli(z tym powoli to strzelam :P), ale bardzo skutecznie. Tym razem, też się do niczego nie przyczepię, ba nawet nie widać, że to zdjęcie twojej pracy... Oby tak dalej i po krytykę zgłoś się do kogoś kto zna się na rzeczy ;].

Emilia pisze...

bardzo ladne,trochemnie zakrecilo-tak to jest fajne........oklaski....