środa, 5 marca 2008

BATMAN

bat nade mną zawisł...
długopis i wykończenie ołówkiem...

9 komentarzy:

karooo pisze...

nice nice :):) fajny ...yyy... paseczek :D w ogóle całość extra :):) najbardziej podoba mi sie bródka :):) no i ten poważny wyraz....maski :D:D ŚLICZNIE SŁOŃCE :*:*:*:*:*

Anonimowy pisze...

nio pięknie ochhh i achhh.... ale narysował byś coś bardziej romantycznego.... nio chociaż jakąś ładną panią, żebym mogła oko nacieszyć :) a nie takie straszności rysujesz :P

pozdrowienia
Boska

Kacha :) pisze...

Świetna robota:)
Ale zgadzam się z moją poprzedniczką...:p
przydałoby się coś delikatniejszego...:) bo zaczyna się tu robić groźnie xD :P

Anonimowy pisze...

podoba się :)
:*

Anonimowy pisze...

Super Extra Fest Wypas :D:D:D
Ty to masz talent :)...
Ale niby kiedy ja się coś doczekam na zaległe moje urodziny..?? no pomijając fakt ,że były miesiąc temu ;p;p
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Dobre, ale jako krytyk nadworny się przyczepie dłoni, które rujnują rysunek jak dla mnie bo za mocno kontrastują od reszty. Nie pierwszy raz masz problem z tą częścią ciała... Następnie ta jego głowa i część od brzucha w dół wydają się dziwnie duże przez co ramiona i klatka piersiowa sprawiają wrażenie małych. A tu chyba o to chodzi by klata była jak u bohatera komiksu dobrze wyeksponowana aby znakiem świecić :P. Jak się mylę przez swoją wadę wzroku proszę mnie pojechać ;]

Krzysiek pisze...

już ja cię pojadę jak przyjedziesz do kraju:D
hehe...rysunek nie jest wybitny...a dłonie miały takie być i się odznaczać, ale to prawda, że mam z nimi problemy bo w końcu ze mnie taki artysta jak z koziej d......... :) dlatego wciąż się uczę:)

Anonimowy pisze...

Moja mała siostra jak go zobaczyła, to aż się przestraszyła:), mi jak najbardziej się podoba.

karooo pisze...

Ja sem Netoperek! :D